loading...
رهــا میکـــــــس || مرجع بزرگ ویدیو میکس های زیبا
محسن بازدید : 871 شنبه 11 مهر 1394 نظرات (11)

 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

بازم چالشی نو و جنجالی رها موزیک با افتخار تقدیم میکند با (سبکی متفاوت)

بهترین میکس های سال

❤️( اثری ماندگار""""آلبوم دارم میرم )❤️

""میکس آهنگ نمیبخشمت واسه طرفداران سبکه رپ ""

""میکسه آهنگه"ببخش"دلشکسته"دارم میرم"عادت"لجبازی"ناراحت"کارهای"" ""احساسی با صدای مجید خراطها هستند""

""ششمین میکسه آلبوم میکسه آهنگه بی تو میمیرم علیپوره """یه کاره خاص و "دیدنیه"

""پیشنهاد ویژه برای دانلود آلبومی سرشار از احساس""

بعد از دانلود حتما نظر بزارید

تقدیم به تمامی دوستداران رها موزیک

❤️ Raha Music ❤️ Album_Daram Miram...1080p ❤️

 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

1- ❤️ Daram Miram (Ive)  (Raha Music) ❤️

2- ❤️ Sakhteh (Raha Music) ❤️

3- ❤️ Nemibakhshamt  (Raha Music) ❤️

4- ❤️ Delshekaste (Heartbroken) (Raha Music) ❤️

5- ❤️ Bebakhsh (Forgive)  (Raha Music) ❤️

6- ❤️ Bi To Mimiram (Raha Music) ❤️

7- ❤️ Adat (Habit)  (Raha Music) ❤️

8- ❤️ Del kandam (Raha Music) ❤️

9- ❤️ Lajbazi (Pertinacity) (Raha Music) ❤️

10- ❤️ Narahat (Upset) (Raha Music) ❤️

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط senator30stan در تاریخ 1394/09/15 و 9:07 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش گلم،این دفعه اقامت زیادزدم وقتی اومدم مرخصی رفتم توسایتت دیدم چخبره کولاک کردی همه رودان کردم خیلی قشنگ بود مخصوصا دارم میرم وبی تودستت دردنکنه
پاسخ : س. فدات داداش ممنون

این نظر توسط سردار غمکده در تاریخ 1394/08/23 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

سلام محسن جان خیلی ممنون عزیزم که ج دادی. مشکلی نیست داداش اگه تا سه هفته دیگه م تمومش کنی بازم ممنون میشم . منتظر کار جدید هستم. راستی محسن جان اگه میشه یکم زود دموی کاره جدیدتو رو سایت بذار بخدا دلم واسه کار جدید تنگیده
پاسخ : سلام،فدات دادا...کار جدید و خیلی جالبی دارم که امروز پخشش میکنم ممنون

این نظر توسط سردار غمکده در تاریخ 1394/08/21 و 15:24 دقیقه ارسال شده است

سلام محسن جان چرا ج نمیدی قول داده بودی یه اهنگ از علی بابا میکس کنی اهنگ جدید علی بابا به نام عکس . یا اهنگ دیگه ش اومده به اسم التماس با شاهین وایپر خونده توروخدا یکی شو میکس کن منتظر جوابتم لطفا
پاسخ : باشه عزیزم به روی چشم حتما رپ وقت گیره کمی طول میکشه

این نظر توسط سردار غمکده در تاریخ 1394/08/18 و 9:43 دقیقه ارسال شده است

سلام محسن جان . بازم مث همیشه کارات عالی بودن بازم ترکوندی. محسن جان اگه یادت باشه بهم قول داده بودی ی اهنگ خوب از علی بابا بیاد میکس کنی الان اهنگ جدید علی بابا به اسم عکس اومده توروخدا اگه میکس کن بخدا به دوستام قول دادم که محسن حتما اهنگ علی رو میکس میکنه خواهشن پیش دوستام شرمنده ام نکن بخدا همه منتظر این میکس جنجالی هستیم.

این نظر توسط اتلیه زیبا در تاریخ 1394/08/18 و 1:20 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشی.
من درمشهد اتلیه عکلاسی و فیلمبرداری دارم و بطور خیلی اتفاقی یکی از مشتری هام موزیک ویدیو های شمارو نشونم داد خیلی خوشم اومد از طرز استفاده از برنامه
16corol vedio studio
و همین طور ساختن لوگو موزیک ویدیوهاتون
اگه میشه طرز ساختن لوگو و نوشتن اسم بر روی موزیک ویدیو رو بهم یاد بدین.
خودم خیلی با 16corol کار کردم اما این طرز نوشتن داخلش نیست خوشحال میشم از صفحه pc رکورد کنید و فیلم شو واسم بفرستید تا منم مثل شما در کارم موفق باشم

منتظر پاسخ و تماس شما هستم

09361485331 اتلیه زیبا

این نظر توسط محمود در تاریخ 1394/08/13 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

سلام عالیه این البوم جدیدت

این نظر توسط سردار غمکده در تاریخ 1394/08/10 و 21:38 دقیقه ارسال شده است

سلام محسن جان خوبی داداش . واقعا دستت درد نکنه بازم مث همیشه کارات بیست بودن. محسن جان توروخدا یادت نره قول داده بودی که اگه یه اهنگ خوب از علی بابا اومد یه میکس قشنگ درست کنی الان یه اهنگ قشنگ از علی بابا اومده اسم اهنگش عکس است برو دانلود کن تورو خدا نا امیدم نکن جون اونکه دوسش داری زود بسازش.منتظر جوابتم

این نظر توسط imran در تاریخ 1394/07/23 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

کارت عالیه محسن جان منم میکسرم اما تو کارت بیسته ....میشه نرم افزاری ک باهاش میکس میکنی رو بگی ممنون
پاسخ : ممنون دوست عزیز 16corol vedio studio
پاسخ : ممنون دوست عزیز 16corol vedio studio

این نظر توسط YasMusic در تاریخ 1394/07/19 و 10:44 دقیقه ارسال شده است

سلام محسن.

میکس سخته -عبدالمالکی-چیشد قولشو بعد عید دادیا
پاسخ : سلام تمومش کردم بعده محرم پخش میکنم

این نظر توسط سردار در تاریخ 1394/07/18 و 10:57 دقیقه ارسال شده است

سلام محسن جان مشکل نیست بازم ممنونم مهم اینه کارهای جدیدت تو راهه . محسن جان کی نسخه این دمو اماده دانلود میشه. راستی اگه تونستی حتما اهنگ علی بابا رو میکس کن به خیلی ها قول دادم که محسن جان اهنگ علی بابا رو میکس میکنه و میترکونه بخدا خیلی ها منتظر این کار جدیدت هستن فقط اگه تونستی زود اهنگ علی رو میکس کن پیش دوستام شرمندم نکن . بهشون قول دادم . دوست داریم محسن جان
پاسخ : سلام حتما بزار یه آهنگه خوب بیاد حنما


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام میکس بهتره؟
    میکس آهنگ چرا با من در چه حدی میباشد؟
    به نظر شما قالب فعلی وب چطور است؟
    دوست دارید میکس جدید در چه سبکی باشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 94
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 784
  • بازدید سال : 2,409
  • بازدید کلی : 69,588