loading...
رهــا میکـــــــس || مرجع بزرگ ویدیو میکس های زیبا
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سردار غمکده در تاریخ 1394/11/05 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

سلام محسن . محسن جان کجای تو هزار بار بهت زنگ زدم گوشیت همش خاموشه؟
پاسخ : سلام داداش مشکل داشتم شمارتو برام بزار گوشیم گم شد شمارتو ندارم

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1394/09/20 و 22:52 دقیقه ارسال شده است

میدونم داش اونو دانلود کردم تو اپاراتم گذاشتم اگه وقت کردی ی اهنگ دیگه هم رو میکس کن که عالی میشه خداایی دوباره میگم کارات 20ن
پاسخ : باشه ببینیم چی میشه

این نظر توسط farshid در تاریخ 1394/09/20 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

ایول داری داش محسن🙌🙌

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1394/09/19 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

داداش من تازه این سایتو پیدا کردم ی دوستم بم معرفی کرد واقعا کارات عالین ادامه بده
فقط داش ی لطفی در حقم کن یکی از اهنگای شاهین نجفیو میکس کن بازم ممنون
{محسن از بانه}
پاسخ : ممنون....میکس کردم پست دوم میکس آهنگه زامبی

این نظر توسط سردار غمکده در تاریخ 1394/09/14 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش.جا خودت که ازت تشکر کنم بخاطر این همه زحمت که بخاطر من کشیدی از اینجا تا اونجا میبوسمت . امیدوارم بتونم جبران کنم و از شرمندگی در بیام. بازم مرسی فدات
پاسخ : فدای مرامت نه داداش مهمه اینه از کار راضی باشی فدات


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام میکس بهتره؟
    میکس آهنگ چرا با من در چه حدی میباشد؟
    به نظر شما قالب فعلی وب چطور است؟
    دوست دارید میکس جدید در چه سبکی باشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 94
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 808
  • بازدید سال : 2,433
  • بازدید کلی : 69,612