loading...
رهــا میکـــــــس || مرجع بزرگ ویدیو میکس های زیبا
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ساحره در تاریخ 1394/12/11 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

عجب ...خوبه

این نظر توسط ahmad در تاریخ 1394/07/23 و 0:23 دقیقه ارسال شده است

سلام رفیق واقعا میکست عالی‌بود من خودم میکسرم بخوام ازبیست نمره میکست بهت یه نمره بدم بیستو میدم دمت گرم خسته نباشی 👏👏👏👏👏👏👏

این نظر توسط گرافیستور در تاریخ 1394/06/28 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

خصوصی:
سلام دوست عزیز.گرافیستور کلوب هواداران هستم.بابت همکاریتون تشکر میکنم و اگه تصمیم همکاری با کلوب رو دارید برای تدوین موزیک های مجیدخراطها تا جایی که امکانش هست از فیلم های ایرانی استفاده کنید که طبیعی تر باشه و جالبتر،اگه به کانون هواداران مجیدخراطها به آدرس :Www.kanon-havadarane-Mk.ir مراجعه کنید حتما 1تا 2 کار از بنده خواهید دید که موزیک حلقه و 24ماه رو تدوین کردم و تا جایی که تونستم کشوندمش رو فیلم ایرانی و چندتا افکت گذاری مثلا توی میکس حلقه صدای بوق برا ماشین های عروسی قرار دادم که جالبتر بشه...چندتا کارتون رو دیدم خوب بودن فقط انتقادی که دارم اینه که همش فیلم هندی میزارین درسته فیلم هندی عاشقانه تره اما سعی کنید متفاوتش کنید و به سمت فیلم ایرانی بیارینش،من زیاد فیلم نگاه نمیکنم اما این یه نظر و پیشنهاد بود و از همکاری با شما خوشحالیم.موفق باشید...نرم افزار های تدوین:ویدئو استودیو-ادیوس(EDIUS)-پیناکل-اوید لیکوئید(که صداوسیما هم استفاده میکنن) -افتر افکت-آدوب پریمیر و...
اینارو نوشتم شاید بینشون نرم افزاری باشه که نمیدونید و جهت اطلاعتون فرستادم،کمکی هم خواستید با ایمیل در خدمتتونم جدا از طراحی کار تدوین و ترانه سرایی هم انجام میدم.یاعلی...

این نظر توسط Love music در تاریخ 1394/06/26 و 9:13 دقیقه ارسال شده است

عالیه شکلک

این نظر توسط YasMusic Zabol در تاریخ 1394/06/25 و 16:21 دقیقه ارسال شده است

داداش تی نوکرون سخته عبدالمالکی رو میکس کن واسه عشقم میخوام جلوش شرمنده میشم شکلک
پاسخ : باشه بعده عید

این نظر توسط YasMusic Zabol در تاریخ 1394/06/24 و 21:53 دقیقه ارسال شده است

واقعا عالی بود آقا محسن.اگه میشه اهنگ سخته علی عبدالمالکی از البوم مخاطب خاص میکس کن ممنون میشم من تمام میکس هاتو دارم و پخششون میکنم ممنون میشم جوابمو بدی
پاسخ : ممنون من راستشو بگی علاقه ی زیادی به علی عبدالمالکی ندارم ولی اگه بخوام درستشم کنم فعلا نمیشه چون درگیر آلبوم سالارم (خراطها)ولی باشه ممنون که نظر گذاشتی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام میکس بهتره؟
    میکس آهنگ چرا با من در چه حدی میباشد؟
    به نظر شما قالب فعلی وب چطور است؟
    دوست دارید میکس جدید در چه سبکی باشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 391
  • بازدید سال : 2,850
  • بازدید کلی : 70,029